gülümsemeyi severim

Karışık kafa

Benim kafamı bu aralar sıkça kurcalayan bir konu var.1 türlü anlayamadığım,çözüme kavuşturamadığım..

Sorum;bir ilişkinin kazancı evlilik midir? Ben bu kadar zaman harcadım karşılığında,karşımdaki insan beni evlenmeye layık gördü müdür cevap? o yüzden mi mutlu son derler evliliklere..? son a başlamanın neresi eğlenceli o zaman? ya da bu son bekar günlerin, sadece kendini sevdiğin, yüksek derecede bencil olduğun günlerinin sonunu mu işaret eder? Evli olmak bir statü müdür? Evli 1 kadın bekar kadınlara fark mı atmaktadır,kocasının iç çamaşırlarını asarken? Nerden geldi bunların hepsi aklıma? Dün güzel olan,huzurlu ve uzun zamandır sakin olmayı  yakalayabildiğimiz bir gündü,yeşil göz (sevdiğim adam) ile..  Big Chefs te otururken,internette öylesine dolanırken arka masada dünyalar güzeli bir bebek gördüm,yemyeşil gözler fındık burun ile bana bakıp tavşan taklidi yapan.Bebeği severken annesinin sesini duydum"Ayyy, inanmıyorum." Ses, üniversite arkadaşıma aitti.İlk evliliği bitmiş,ikinci evliliğinden olan çok güzel bebeği ve kocası ile beraber yemek yiyorlardı."Hiç değişmemişsin zeytin ezmesi" dedi, "Sende" diyemedim, gülümsedim sadece.. Önümde bebeğinin altını değiştirdi,ilginç bir görüntüydü...Bir keresinde de çok yakın 1 arkadaşım oğlunu yanımda emzirmişti,o da çook ilginç 1 görüntüydü.Arkadaşlarım bana şanşlı olduğumu hatırlatmak için mi bunu yapıyorlar yoksa?:)) Yoksa onlar da içten içe,benim onları yaptığım gibi ötekileştiriyorlar mı beni? Hala evlenememiş mi diyorlar? Bilmem, hangi yolda yürürse yürüsün arkadaşlarım, mutlu olsun isterim hepsi, sıfatları,statüleri ne olursa olsun, kalpleri iylilkle dolsun...

Evlilik beni korkutuyor, çünkü mutlu 1 evlilik pek fazla yok çevremde.. Ben evlenir miyim? Evet , evlenirim ,eğer "o "adamı 24 saat görmek istediğimi hisedersem, yanımda uyuduğu zaman gözlerimi açıp varlığı için şükredersem, evcilik oyunu oynayabileceğime inanırsam, bana çekirdek ailenin mutluluğunu tüm gücüyle gösterirse, sadece ikimizin olduğu 1 dünya kurabileceğimize inanırsam..Yani bir sürü olasılığa bağlı, biraz zor bu aralar.. Evlenmesem de ömür boyu flört edebilirm..5O yaşımda hala annnemle yaşayan, gece eve geç gelince yarın sabah kesin azarlanıcam kaygısını yaşayan ve ağızdan öpüşmek diye tabir edilen çocuksu kavramlarda yaşayan aşka aşık 1 kadın olabilirim.Ya da evlenip aşırı sosyetik bir evli kadın olabilirim; sürekli evinde partiler veren, büyük ziyafet masaları hazırlayan, konsept yemekler yapan, şen kahkahalı sıcak 1 yuva yaratabilirm.Kim bilir ne olacağını? Kendimi inşaa etme sürecimde en eğlenceli yerdeyim, herşeyi yapabilir,herşeyden kaçabilir yerdeyim.



Pek yakında yeni postumda (alıştım sanki,blog dünyasına) Ankara'da eğlenmek etiketiyle mekan tanıtımlarım var.Sevgili oyuncak sepetim'e  rumeysaoyuncaksepetim.blogspot.com özel, Ankara ya geldiğinde yeni yerleri bilsin diye.


Öptüm,bye.

2 yorum:

Unknown dedi ki...

Kuzum olaya birde en kötü tarafndan bak... Sen en azından hayatın adına karar verebiliyorsun aceba yarın ölürmüyüm diye düşünmeden. Şanslısın aslında. Çok çok uzaklara gitme :) bak bana:)

O yuzen bu inşaat sürecinde huzurlu mutlu nasıl olacaksan öyle inşaa et kendini :)

Esen dedi ki...

Tatlım,
Her küçük kuşun serçe olmaması gibi, her evlilik de bir değil ve evliliğin kendisi de bir statü unsuru değildir. Kişiliksiz kişiler içindir bu düşünce. Bir yer edindiğini düşünür kendince evlendiğinde. Halbuki hayat yolculuğu tek başına her zaman. Belki yarenlik eden biriyle, belki baktığın biriyle, belki yalnız... Bunu yeni boşanmış biri olarak yazıyorum. Bir evlat sahibi halimle. Güçlüymüşüm ki kendimi, yeni ben'i, enkazdan çıkmış ruhumu toparlayarak bulmaya çalışacak kadar gücüm kalmış 7 yıllık çabadan sonra... Aslında biraz temkinli, korkmadan yaşamak lazım. Olacağı varsa oluyor zaten. Su gibi akmak lazım...