gülümsemeyi severim

aylardan 4.sü,günlerden 20.si..

hep otuzikidiş olamadığım zamanlar oluyor,içimdeki çocuk bazen bir köşeye saklanıyor ve tüm dünya ile köşe kapmaca oynuyor, en çok kendine sarılıyor ve kendini teselli ediyor. geçen günlerde,çok uzak olmayan yakın geçmiş günlerde, anneannem beyaz saçlı otoriter kraliçe hasta oldu, her hastalık gibi gecenin en siyahında.. dayım,annem,yengem hep beraber gittiler hastaneye, annem hala beni koruma içgüdüsü ile sen evde otur, bekle dedi.. o gece bir ambulansın nasıl mobil bir hastane haline geldiğini gördüm, filmlerde ki gibi belli bir kurgu içersinde mükemnmel oyunlar çıkmasada, bir mucizeye tanıklık ettim galiba, camın kenarında, bir yaşam savaşına..

bugünün benim için bir ayrı bir önemi var, her günün kutlanması gerektiğine inananlardanım ben, her gün 12 den sonra neşe ile sarılmalıyız, her saatin yeni bir başlangıç olması umudu ile .. ama bugün bunların dışında iki özel anlamı daha barındıyor 24 saatinde..bugün yorgun bir gün müdür acaba? bu kadar anlamlı olmaktan??anlamlardan teki bende, içimden söylüyorum yüksek ses ile, duysun diye.asıl başrol önemi ise, bugün benim annemin doğum günü..benim annem ikiz.. teyzemin de doğum günü bugün.. aynı zamanda adolf hitleri'inde doğumgünüymüş, bazı benzerlikleri hoş görmek lazım:))





iyi ki doğdun annecim.. zaman geçtikçe sana daha çok hak veriyorum ve her tahminin doğru çıkmasından deli gibi korkuyorum.bak sen yanlış tahmin ettin demek için çok çabalıyorum. Sen çok mutlu ol istiyorum, güzel kelimeler uçuşsun havada, güzel kelimeler olsun kulağında..Bugün sana bir erkek çiçek almıcak, ama ben sana eksikliğini hiç hisettirmemeye çalışıcam, bilmem ne kadar başarabilirim.Akşama evde kız kıza parti yapıyoruz, pasta ve şarap ve bolca kız konuşma. Sağlıklı ve mutlu olacağın güzel yıllara annecim.

Öptüm,bye..

2 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

şanslı anne..
şeker pembesi kızı var:)
mutlu yıllar, iyi ki bu hayata gelmiş bir şekilde ve seni bu dünya ile tanıştırmış..

Unknown dedi ki...

:)