gülümsemeyi severim

kime ne?

kim ne derse desin? eğer yaşadıkları aşkşa ben destekliyorum ayşe özyılmazel ile ali taran'ın ilişkisini..
belki de sadece hala aşkın var olduğuna inanmak istediğim içindir.



arada ki yaş farklı, çok mu önemli?babasından intikam almak için mi, aynı babasının yaptığını yaptı?? baba sevgisi hasreti yüzünden mi, bu kararı aldı??? bilmiyorum, bu soruların eminim cevap verecek doktorlar, yazarlar vardır bir sürü her yerde... neden sadece mutlu olmalarını dilemiyoruz. belki ayşe baba sevgisi istemiştir, ali de bir kız çocuğu sahibi olmayı.. evet, taran ailesinin diğer kadını için gerçekten üzüldüm.. kanser hastasıymış, morale en ihtiyacı olduğu zamanda yarı yaşında bir başka kadın tarafından terkedilmek, çok yıkıcı.. o kadına kendisine ilaç olacak, ayaklarını yerden kesecek, sağlığına geri kazanmasına yardım edecek bir aşk diliyorum..

ben herkes mutlu olsun isterim..

öptüm, bye..

0 yorum: