gülümsemeyi severim

kısa kısa

bu aralar hayat yoğun, sorgulamayı bıraktım, yaşamaya çalışıyorum sadece..gelen herşeyi kucaklayarak, kimi zaman bulutlarla dans ederkeni kimi zaman toprağın altındaki köklere yakın dururken, hayta geçiyor işte, hedeflerime yakınlaştığım anlar, kaçırmaya yakınlaştığım anlar arasında..

ilk teşekkür yaklaşık 4 yıldır tanıdığım en güler yüzlü butik sahibine..numara 39 u Ankara'ya getiren, tasarımcıları çatısı altında birleştiren ve sonra kendi tasarımları ile ünlenen sevgili tuğba'ya..sözüm söz, bir cumartesi günü geliyorum o güzel butiğe ve kendimi alışverişe adıyorum..cumartesi gecesi bana celebirity havası yaşatan tatlı insan, sen iste ben her zaman poz veririm :) suare butik

blogum güzel kadınalrın ölümlerinin arkasından yazdıklarım ile dolmaya başaldı biliyorum, sadece saygı duyuyorum hayatı kendince yaşayabilme cesareti gösterenlere..siyah saçlarım olduğu ve eyelilner sız çıkmadığım için hippi kuzenim beni benzettiği kadın, gittiğin yerde çok mutlu ol...




Güçlü durmak zor hayatta, dik durmak bazen çok daha kolay yatay pozisyonda olmak...


bu aralar tek bir hayalim var, yıldızları görebileceğim bir yerde keyifli bir sohbet biraz kıkırdamak, biraz şarkı söylemek, biraz susmak ve çokça mutlu olmak...

Ankara mekanlarını,unuttum sanmayın.. pek yakında Ankara'nın billinmeyen gizli hazine yerleri ile burdayım..

ben herkes mutlu olsun isterim..

öptüm,bye..


2 yorum:

j.d. dedi ki...

Her zaman en iyi şekilde düşünmeliyiz kuzum, yoksa hayat çekilcek gibi değil..Ama unutma biz hep yanındayız :)

Adsız dedi ki...

bana pembeyi sevdiren kızzzzzzz.... herzaman hersey guzel olcak senin için eminim ..
bu arada amy ben cok üzüldüm :(
bide yazdıgın hos suare sozlerı için tesekkuler cok opuyorum seni