gülümsemeyi severim

30 a 1 kala...Yolun hala başında..

10.10.2011 pazartesi günü..geçmiş haftanın yarını... nasıl mı geçti? beklediğim gibi.. cuma gecesinden kutlamaya başladık kızlar ile ,cumartesi eğlencesi Section'daydı,pazar günü iş yerindekiler ile pasta eşilğinde, saat tam onikide otogarda,pazartesi ise mesai saatleri arasında ve ardından sadece iki kişilik bir yemek ile  şömine karşısında, aslında biraz da günah çıkarma. hataları olgunluk ile kabul etmeye çalışmak amalara sığınmadan,eleştiriye açıklık seanasları .. konuşmayı özlediğim bir adam ile  güzel bir kaç saat...



sosyal medya olmasa eğer kaç kişi hatırlardı bilmiyorum doğumgünümü, bilmiyorum ve bunu test etmek istemedim, saklamadım doğumgünümü,sonra neden kutlamadın diye suçlamadım insanları..

o kadar güzel mesajlar aldım ki,kendi kendime iyi ki doğmuşum dedirten dilekler..

ancak bir tanesi var ki, diğerlerinden ayrılan, farklı olan, gülümseten ve gözleri dolduran, ikisini aynı anada yapan, bu ben miyim dedirten,gururlandıran..

"doğumun o yıllarda kaç kişinin hayatına pembesinden alına,morundan sarısına yeni yeni renkler getirdi bilmem ama, geçen koca koca yıllarda sen elinde görünmez bir fırça yorulmadan,yılmadan boyadın durdun şu gri hayatlarımızı. işte sırf bu sebepten iyi ki doğmuşsun, renklerin prensesi. Nice yaşları, nice renkli,
parıltılı, güneşli günlerde karşılayabilmek ümidiyle.."



bu güzel mesaj için ne diyeceğimi bilemedim, tekrar okudum, doyamadım defalarca okudum.. yaşam koçluğu kursuna giderken doğumgünlerimizde birbimize hayal hediyeler verirdik, isteyen lüks bir araba verirdi doğum günü sahibine, isteyen benim gibi göbeğini titrecek kadar kahkaha hediye ederdi. Bu mesajda benim, güzelce paketlenmiş süpriz hediyem oldu, teşekkür ederim...

ben herkes mutlu olsun isterim..

öptüm,bye.. 

1 yorum:

Malumatfuruş dedi ki...

Madde gelip geçicidir şu fani dünyada. Onun için nafiledir çoğu zaman paketlenmiş bir hediyeyle mutlu etme çabası birbirimizi. Göz göze gelinip bakılamadığı anlarda, en iyi hediydir kelimelerin alı, moru, pembesi. Ben teşekkür ederim renklerin prensesi. Tekrar nice yaşlara...