gülümsemeyi severim

mutluluk paylaştıkça çoğalır..

bu yazı çok güzel ve çok özel bir kadına ithaf edilmek üzere yazılmıştır.

benim ilkokuldan beri tanıdığım, aynı serviste olduğum, aynı sokakta oturduğum bir arkadaşım var.

benim beraberken çok eğlendiğim, çok dans ettiğim bir kaç arkadaşım var..

benim her gün konuştuğum, hayatından haberdar olduğum, bir sürü arkadaşım var...

hepsi iyi ki var, benim içindeki çeşitlilk onların sayesinde enerjik kalıyor..

ama birisi var ki işte, ne on yıllardır arkadaşız, ne her gün araşırız, ne de müzik zevklerimiz uyar.. onunla her buluştuğuma bana bir değer katar, bilmediğim bir yanını gösterir hayatının, tek başına çok güçlü olunabileceğini o öğretti. anne ve babaların tatlı insanlar olduğunu acak mükemmel olmadıklarını da, onların da hata yapma lükslerinin sınırsız olduğunu.. erkeklerin filmlerde ki olmadığını, süper kahraman olmadıklarını .. iş hayatının, hayatın tek  başarı noktası olmadığını, hayallerinin peşinden koşacak kadar cesaretin yoksa ancak yerinde oturup keşke diyeceğini, aksi takdirde ise iyi ki diyeceğini ondan öğrendim..




şimdi o kadın evleniyor. bir masalı gerçekleştiriyor..sevdiği adam ile hayal ettiği şekilde yurtdışında, sonsuza kadar beraber demek için başbaşa gidip,evlenip, geliyorlar....  en güzel şekilide kendisini bu yazı ile anlatıyor.o kadın..

 İlk duyduğumda nişanlandığını,mutlu oldum, 21.yy masallarının yaşadığına şahit oldum, zıpladım, ağladım,koştum,durdum,şaştım,kaldım..




canım arkadaşım, iyi ki seni tanıdım..

hayallerin gerçeğe dönüştüğü her anda yan yana olmak, hayatımızın kutlamalar ile geçmesi dileğiyle.



p.s: düğün şarkısını ayarlıyorum :)

görsellerin hepsi ,şahane organizasyon fikirleri barından  bu siteden..

Öptüm,bye...

1 yorum:

JTB (JourneyToBlue) dedi ki...

canım, güzel kalpli, renkli, tatlı arkadaşım:)
iyi ki tanımışım seni. seni bana tanıştırdığı için o birine hep teşekkür edeceğim, biliyorsun değil mi:))

hayallerinden güzel bir hayatın olacak, inan ve yanımdan ayrılma;)

ayakkabımın altına yazılacak isimlerden birisin. diyorum bak 2012 sana çok uğurlu gelsin:))

*düğün şarkısı konusunu ise istersen sevgilimle bir daha konuş:)))*