gülümsemeyi severim

noel babaya da hediye alınır mı?

2012 değerledirmesi, 2013 temennilerinden sonra sıra geldi en zevkli kısma... yeni yıl hediyeleri...

ben hediye konusunda kendi seçimlerime güveniyorum, insanları iyi gözlemlediğime inanıyorum, o kadar güveniyorum ki bu konuda kendime aldığım hediyelere değiştirme kartı koydurtmuyorum bile:) biliyorum beğenilmeyen her hediye her şekilde değiştirilebilir, olsun  ben bu konu iyi olduğuma inanmak istiyorum. bu sene 3 arkadaşıma, hediye danışmanlığı yaptım, sonuçları merakla bekliyorum. sürprizler oldu mu, istenilen tepki bulundu mu?





bu sene yılbaşı ağacımı süsleyemedim, zamanım yoktu değil, tekrar kutuya kaldırına kadar aylardan oluyor haziran, ertelendikçe erteleniyor diye. bir ağacımızın olmaması, hediyesiz geçireceğim anlamına tabiki gelmez. bu sene kişiye özel hediyeler almak istedim. gerçekten özel, kişinin en özel olduğu adıdır dedim. ve muhteşem bir kadınla , onun ismi 2013 e gümüş harflerle en yükseğe en tepeye yazılacak. Ne yapsak nasıl bir şey olsa derken, aklıma altın kızların (annem, ikiz teyzem, küçük teyzem) hobilerini düşünmeye başladık. Bizim evlerde alışverişte tek kural vardır, eğer bir kitapçıdaysan sınırsız alışveriş yapabilirsin, diğer yerler için gerçekten ihtiyacım var mı sorusuna dükkandan 10 adım çıkana kadar devam...





tek çocuk olmak, kendinin en yakın arkadaşı olmaktır. tek kişilik oyun olmadığı için, karşı taraf yerine de geçmek, kendine yenilmek ve yenmektir aslında. Seni her zaman bekleyen ise kitaplar, evden çıkmadan, yatağının içinden süper bir dünya sunar sana. işte bu niyetlerle özel bir hediye yaptık biz, hala ne alsam ki acaba dediğim birileri var diyorsanız bu süper kadını takip edin derim. pek yakında online alışveriş sitesiyle de bizlerle, şimdilik www.facebook.com/elif.d.barut ve www.instagram.com/nilisilver adreslerinden takip edebilirsiniz.
 
kitaplar başucumda olanlardan:
 
herşeyi sevmek için elif şafak aşk
kendini sevmek için robin sharma ermiş,sörfçü,patron
aşkı sevmek için cemal süreya onüç gün mektupları
 
fotoğraflar istediğim gibi olmadı, 2013 dileklerime bir de fotoğraf çekimi yapmayı seven , profesyonel makinası olan bir arkadaş ekliyorum.

ben herkes mutlu olsun isterim,

Öptüm,bye


0 yorum: