gülümsemeyi severim

karışık ve dağınık

bugün benim şehrimde yağmur yağıyor kimseye sormadan nedensizce ve delicesine. ve benim ayaklarımda sabah ki güneşe güvendiğim hassas süet botlar var. süet botlar hassastır, yağmurda leke yapar ve karda yanar...

süet botlarımı korumak adına sığındım iş yerimin en yakınında ki yere, biraz kafam bozuk fazlasıyla karmaşık... bir pantolumum var 36.5 beden :) (böyle bir beden yok ben de biliyorum :) ne zaman yemek yesem düğmesi bağımsızlığını ilan eder, pıt atıverir benim kafam gibi, ben hep çaktırmadan kapatmaya çalışırım onu , o bağımsız işte, öğle yemeğinde yediğim kumpire kafası bozulmuş,olmaz böyle diye ilan eder bağımsızlığını, severim ben o pantalonumu, ifade eder kendini yarın öğle menüsünü kendi seçer salata gerek bana der, o zaman uslu durucam sözünü verir...


bir genç kadının günlüğüne dönse de yazdıklarım, niyetim yok fenomen olmaya, sadece seni anlıyorum diyen yeter bana....

bugün hayat beni biraz yordu, şu korkunç hız trenlerine bindirdi, yokuşundan inen çıkan ve her seferinde kalbimi ağzıma getiren... 

durdum bir saat, durdurdum tüm düşüncelerimi...  hayat yoruyor herkesi... para kazanmak için çalışmak, çok çalışmak gerekiyor ki kim buna karşı durur... ilişkilerde emek gerekir, inişler ve çıkışlar ve kaçışlar normaldir. 



bir tekniktir satış pazarlamada , bir kursta bir öğretmenim söylemişti, aynaya bakarak konuşun telefonda diye, gülümseme geçer karşı tarafa tınada... 

aynasız günlerimiz olmasın hiç, pozitif inanışa göre ise sen gülümse tınından anlar karşındaki senin gülüşünü... 

bugün beni hayat biraz yordu işte... bir kaç iyi kalpli arkadaşımı aradım, hepsi de yorgundu, kiminin kuaför randevusu vardı, kiminn sınavı, kimi yeni evliydi... ve hepimiz yorgunduk ve umutlu...  gelecek güzel gelsin diye...

şükür etmek! var olan her şey için aldığımız nefes, yürüdüğümüz yol ve gerçekleştirmek uğruna peşinde depar attığımız hayallerimizi.. bir de beni hiç tanımadan  güzel sözler söyleyen, telefonun ucunda duran, var olan tanıdıklarımız için...

zor günler bugünler, maalesef insanlar ölüyor,binalar yanıyor, anlamadığım daha bir çok şey...

ben kendi küçük dünyam içinde tandıklarıma sevdiklerime, ailelerine, ülkeme güzel günler diliyorum, ve inanınca her şeyin olacağına hala inanıyorum.

ben herkes mutlu olsun isterim...

öptüm,bye....

0 yorum: