gülümsemeyi severim

nasılsın demenin önemi üzerine önemsiz bir yazı

uzun zamandır düşünüyorum, çıktığın yolda gönüllü de olsan maaşlı da olsan, omuzlarına aldın mı sorumlulukları, tek başına kaldın mı, karar vermek için seçenekler arasında dolandın mı? bu anlarda sanki görünmeyen bir kalkan seni sarıyor ve karşında ki kişilerin gözünde dev bir makinaya dönüşüyorsun. girdiyi işleyen çıkıtıyı çıkaran... inekten sosis yapan hatta bazen sosisten inek yapmaya çalışan demir yığını bir makina...

aslında öyle değil işte, maddi tatmin de alsan, manevi tatmin de olsa yolun sonunda, olmalı insani mola köşeleri bazı başlarda. Papa'nın bile istifa ettiği günlerdeyiz, herkesin yerinin doldurulacağı, gideni aratır ya da aratmadan kesin işte. ben bu aralar sadece saf bir "nasılsın" soru cümlesine nasıl ihtiyaç duyuyorum.
Nasılsın, iyi misin, keyfin yerinde mi, hayat nasıl gidiyor, havalarda güzelleşti di mi? gibi önemsiz gözüken ama değerli hisettiren sorulara ihtiyacım var.




hepimiz insanız, bu hayata öğrenmeye geldik, insan olmayı, ,insanı yaşamayı...

nasılsın demeyi bir ihmal etmeyelim :)

ben herkes mutlu olsun isterim...

öptüm,bye

3 yorum:

minikkus dedi ki...

Nasılsın? umarım iyisindir, herşey yolundadır Eminecan ^.^ çok haklısın, insanlar günlük koşturmaca içinde nasıl da en basit şeyleri yapmayı bile unutabiliyo ve en o basit cümlelerde mutlulugu arıyo diimi.. hatırlattıgın iyi oldu bence;) öperim:*

emineköran dedi ki...

@minkkus teşekkür ederim minik kuşum, iyiyim, yoğunum, koşuyorum hayata ve düşünüyorum bolca.. her şey güzel, daha da güzel olsun hepimiz için.. senin hayatın nasıl? herşey yolunda? minik kuş neler yapıyor :)

Ponti dedi ki...

Öyle içi boşaldı ki o içten "Nasılsın?" kelimesinin. İnsanlar artık birbirinin ağzından laf almak ve koz olarak kullanmak için kullanıyor bu cümleyi, ya da sadece laf olsun diye... "İyiyim" desen de "hayır bir şeyin var ben anlarım" diyen yok...
Şu zamanda dostsuzluk tek benim kaderim değil sanırım.

Sevgiler.