gülümsemeyi severim

dalga ve etkisi

akılda kolay kalsın diye, gülümsemeyi çok sevdiğim için adını otuzikidis aldığım blogum, yazmayı sevdiğim, ihmal ettiğim için suçlu hisettiğim... 

blog yazmak bulaştı bana, en sevdiğimden, o anlatırken hep dinledim, özendim ben de yapar mıyım ki dedim öyle çıktı ortaya blogum.. şimdi bana blogum için rehber olan  sevgili didi bloguna yeni yaşam tarzı ile ilgili  ilham veren yazılar ve tavsiyelerden oluşan "one life be fit " bölümünü ekledi. koşmak istiyorum ama nasıl başlarım, eğlenceli bir şekilde yaşanır mı sağlıklı diyorsanız, cevaplar blogta sizi bekliyor.



dalga etkisi oldu ben de bir arkadaşıma anlattım, sen de yazmalısın dedim, Türkiye'de başladığı blog macerasına şimdi yurtdışından devam ediyor, bugünlerde Budapeşte'den bildiriyor, sevgili aybük'ün renkli dünyasına bir göz atın, içinde konserler, sergiler ve daha neler neler var....

dalga etkisine devam, zor kararları beraber aldığımız bir arkadaşımsa hobisini yazmaya başladı, el emeği keçe harikası ürünler blogta sizi bekler, sipariş vermek için takibe almayı unutmayın:) 

ben herkes mutlu olsun isterim,

hayaller gerçek olsun isterim,

öptüm,bye....

0 yorum: