gülümsemeyi severim

azim ve devam

kırk iki gün hikayelerinde bugün listede tamamlanan madde, güzel şeylerin gerçekleşeceğine dair inanç olsun mu? ben yapı gereği, genetik kodlarımda çok fazlaca olmasa da, hayalperest, mutlu, her şeyde iyi bir yan arayan zaman zaman gereksiz olan polyana yım. ben de çok zorlanıyorum bazen, aklıma binlerce felaket senaryosu geliyor. asla bu olmayacak, bu hiç olmayacak, hiç hiç olmayacak diye düşünüyorum, düşündükçe inanıyorum, inandıkça üzülüyorum.

işte bu olumsuz düşüncelerin önüne geçmek için ne yapsam, ne etsem, inansam iyiliğe derken okuduğum bir kitapta bir öneriye rastladım. aklınıza kötü bir düşünce geldiğinde, o düşünceyi bir top şeklinde hayal edin ve uzayın boşluğuna doğru fırlattın. ben de bir zamanların çok popüler oyunu angry birds e uyarladım bu tavsiyeyi... ne zaman aklıma kötü bir düşünce gelse takıyorum sapanın ucuna düşünüyorum, tüm kötü olasılıkları ve sonra fırlatıyorum uzayın en derin boşluğuna...

demet akalın'ın 41 yaşında hamile kaldığı günlerdeyiz, hatta bu yazının örneği kesinlikle demet akalın olsun, ki zaten ben çok severim, şarkılarıyla çok eğleniyorum, ben hiç türkçe dinlemem, eğlenemiyorum diyenlerden kesinlikle değilim. örneği incelediğimizde 2010 yılında çıkardığı popüler şarkısında ki tüm dileklerine ulaşmış gözüküyor şu an... evli, mutlu ve çocuklu...  

her şeyin imkanı var, yeter ki istemeyi bilelim, ne istediğimize dikkat edelim, iyi tarafta olmaya devam edelim.






ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm,bye

0 yorum: