gülümsemeyi severim

siyah ve elektrik

kırk iki gün hikayeleri benim için çok değerli... benim "ben" için yaptığım bir şey, okuyan sana da azcık bir etki yapıyorsa daha ne güzel ne olabilir ki? bu yüzden yorumların benim için çok değerli... 

bugün anne-kız günü aktivitesi olarak sinemaya gittik biz, en boş olacağı umduğumuz saatte, cuma günü saat 13.30 seansına aldık biletlerimizi, salonda sadece biz oluruz derken toplam, evet oturdum ve saydım:), 35 hemcinsimle beraber "benim dünyam" filmini izledik... filmin yirminci dakikasından itibaren iç çekmeler, burun çekmeler, içli içli ağlamalar başladı. evet film çok etkileyici, oyuncular muhteşem, hikaye sarsıcı...

beni en çok etkileyen ise  filmde ki bu replik oldu...

"elektrik kesilince yeniden geleceğini bilirsin, oturur beklersin geleceği vakti, ne zaman geleceğini bilmezsin, ama bilirsin geleceğini..."

hayatımızda ne olursa olsun, nasıl süreçlerden geçersek geçelim,alalım derslerimizi, unutmayalım yaşadıklarımızı, not edelim bir kenara ve devam edelim inanmaya, aydınlık,pırıl pırıl günlere...



ben herkes mutlu olsun isterim....

öptüm,bye...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Tebrikler.. zevkle takip ediyorum