gülümsemeyi severim

kitap ve dost

eğer tek çocuksan, en yakın arkadaşın kitaplardır, bu benim sözüm, çok severim kitap okumayı, evden bambaşka dünyalara yolculuk yapmanın, hayal gücünü geliştirmenin, kelimelerin büyüsüne inanmanın en kısa yolu... 

Ankara'da 03-12 Ocak tarihleri arasında ATO'da çok güzel bir kitap fuarı gerçekleşiyor. biz de bugün ziyaret ettik, kitapların eşsiz kokusu arasında, onların yazarları ile aynı ortamda olmak, eski kitaplar arasında kaybolmak ve eve bir çok yeni arkadaşla dönmek... kesinlikle alışveriş merkezinde geçirilecek zamandan çok daha özel, çok daha mutluluk verici ki bunu ben söylüyorum, en alışveriş merkezi sever :) 


çocuklara kitap sevgisini göstermek için muhteşem bir yer, NTV stantlarında tüm klasiklerin çizgi roman versiyonları mevcut, çocuklar ve kitap okumaya üşenenler için :) 

bu stantta sevgili İbrahim Öksüz bana "evvel sevda içinde" isimli şiir kitabını hediye etti... imzalayarak verdiği kitabında yazdıkları bile şiiri ne güzel anlatıyor... yazmış ki "şiir akılda kalandır, akılda kalması dileğiyle..." kitaptan rastgele seçtiğim bir şiirin dizelerinden...

"güzelsen güzelsin,
ama güzelsin diye 
her söylediğin doğru değil
başkası gelmiyor aklıma
sahi o kadar belli mi seni sevdiğim 
ben belli etmem sanıyordum."

okumak, emek ister, o kadar seversin ki bir kitabı aklın kalır,iş yerinde, uyurken bile, neler oluyor acaba diye, işte bunun için kitap okumaya zaman bulamayanlar için özel kayıtlar var, cd kitaplar... ilk başta görme engelliler için okunmuş özel kitaplar sanmıştık ancak, değerli tiyatro oyuncusu Mehmet Atay açıkladı, görme engelliler için özel olarak kitapların okunduğu bir yayın olduğu, seslekitap.com un hem onlar için, hem de kitap okumaya vakit bulamayan, trafikte saatlerce araba kullanan, spor yaparken dinlemek isteyenler için okuduklarını... 





kitap fuarının bence etkileyici bölümü, sahaflar sokağı...



bugünün en anlamlı dileği,



benim en sevdiğim roman, başımın ucu kitabı...


ben herkes kitap okusun isterim,

ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm,bye....

1 yorum:

Adsız dedi ki...

insanın hemen eline bir kitap alası geliyor yazınızdan sonra