gülümsemeyi severim

ted ve 18

içimden bir ses, yazılarımın çok okunmadığını söylüyor, içimden gelen diğer ses ise boşver, okumasınlar sen yazmaya devam et diyor, terazi burcu olmanın tüm özelliklerini hayatımın her alanında yaşıyorum :) 

bugün için izlemeyi seçtiğim ted videosu  konuşmacısı Jenna McCarthy izlerken kafamda uzun zamandır düşündüğüm "evliliğe motive eden nedir?" sorusunun cevabını bulmaya yakınlaştım :)

izlerken aklımda kalınlar, eğer çocukluk fotoğraflarınızda (dijital makinelerin olmadığı her pozun aşırı değerli ve maliyetli olmadığı zamanlarda) gülümseyen ve mutlu pozlarınız varsa boşanma olasılığınız diğer insanlara göre daha azmış ancak çevrenizde boşanan arkadaşlarınız varsa, boşanma olasılığınız yüzde 75 oranında artabiliyormuş. ayrıca videoda izlediğim ve en çok aklımda kalan evlendiğimiz takdirde eşimizi ceza evinde ziyaret edebiliyormuşuz: konuşmacının kendi evliliğinden örnekler vermesi ile tatlı, gülümseten bir konuşma olmuş .



bu konuşmayı izleyince aklıma,geçen haftalarda izlediğim başka bir video geldi, videoda evlenme kararı almış çifti, makyaj ile yaşlandırarak 10 yıl, 20 yıl sonrasında ki fiziksel durumlarını canlandırıyorlar, çok duygusal bir video...

ben mi evlilik konusunda ne düşünüyorum? açıkcası çocukluk fotoğraflarımın çoğunda çok mutluymuşum, şansıma güveniyorum, aşka inanıyorum.





ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm,bye


0 yorum: