gülümsemeyi severim

bana gerek azim

yılın son günleri geldi işte, bugün 2012 yılının son çarşambası... küçükken çarşamba günleri hiç sevmezdim, eski evin temizlik günüydü, temzilikçi abla hep çok konulur ve odamı bana toplattırdı, birden geldi aklıma işte :) Geçiridğimiz yıldan öğrendiklerimi yazdığıma gör eşimdi sıra en eğlencelisinde dilemekte... Sınırsızca dilek hakkımız varken, kısıtlamayalım derim kendimizi, tabiiki sağlık, sıhhat, huzur, para, aşk olsun, eksik olmasın fazlası olsun azı olmasın. Ben daha ayrıntılı dilekleri yazıcam, unutmayım, ne olursa olsun hayallerimi kaybetmeyim, gerçek dünyanın yolunda kaybolursam hansel ile gretelin ormanda bıraktığı ekmek kırıntıları gibi hayallerim yolumu göstersin bana...



Sevgili 2013,

Bana sen de yardımcı ol, bu sefer bu listeyi bitirelim...

* öncellikle sağlıklı yaşam  için adım atmak, sağlıklı yemek seçmeyi öğrenmeye devam etmek , teorik olarak aldığım süper bilgileri (sanırım dünyanın en tatlı diyetisyenine danışıyorum, güleryüzle bana sebze yemeyi 30 yıl sonra sevdiren kadın Damla) pratiğe dönüştürmek . Mini noy Damla Hanım a ulaşmak için  dan randevu alabilir, eğer iyi bir öğrenci olursanız benden önce 36 beden bile olabilirsiniz :)

* para biriktirmek , en azından biriktirmeyi öğrenmek.kredi kartıyla olan ilişkime mesafe koymak, uzaktan sevmekle yetinmek.  

* geçen seneden bu seneye kalan hayalim. Amerika' yı görmek.para biriktirmek için koyduğum hedeflerden en büyüğü. eğer her ay bir kısım paar biriktirsem, amerika da yeni bir ben olabilir, yeni gardrobumla, şekerim bu nereden diyenlere,, aa tatlım amerika seyahatinde almıştım diyebilirim. evet en büyük hayalim bu cümlede seyahata çıkan tarafta olmak :) tarih bile belli, eğer hayat bize bir kör bir sapak sunmazsa, 4 Ekim- 19 Ekim tarihleri arasında Amerika'da olalım hayalleri kurduk, neden olmasın dedik,neden olmasın? 



* hafızamı güçlendirmek istiyorum, çünkü artık bu durum gerçketen komik ve biraz da üzücü bir hal aldı benim için. sürekli isimleri karıştıyorum, unutuyorum. 

* düzenli olmak istiyorum. hani şu neyin nerede olduğunu şıp diyip bulan kadınlardan. tüm akseaurlarım öyle bir düzende olsun ki hem gözümün önünde hem de derli toplu. var mıdır bir çaresi, bir yol bilen, bilipte söylemeyen, kıs kıs gülen?

* kütüphanem... benim sessiz ve değerli dostlarım. tüm kitaplarımın tozunu almak istiyorum, akşam eve gelince başucu kitaplarından birini seçip bir kaç sayfa okumak, hatta bir de müzik zevkim 30 undan sonra gelişirse, güzel bir de müzik eşlik etsin bana, bir de salata yaparım yanına, sallanan koltukta, mutfakta ayakta yerim.. asıl dileğim: bunları yapabileceğim kendime ait bir evim olması
anne evi kesinlikle bir saray, muhteşem her şey ama büyümek için kanat çırpmak için mutfakta tek başına kalmak, çamaşır makinasıyla dertleşmek gerekiyor sanırım.

* işimle ilgili en az 2 seminere katılmak istiyorum, seminerleri dinleyip, daha motive olup ben nasıl yapsam diye düşünmek düşünürken uyumak, yeni projelerle uyanmak istiyorum. işimle ilgili mini seminerler vermek istiyorum, kaide, kural değil, deneyim anlattığım, böyleyken böyl eoldu aman dikkat ortada kuyu var yandan geç demek istiyorum.

* hayatımda var olan herşey devam etsin istiyorum, hiç kimse gitmesin, hastalanmasın, hep kalsın , sonsuz olsun istiyorum.



bir de her zaman ki gibi ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm, bye

2 yorum:

Rumeysa dedi ki...

Amin.. :)
camasir makinasiyla dertlesmek mi? :) iste o benim... Biliyor musun buyuk olcude kesisiyor bu yilki hayallerimiz.. ;)

emineköran dedi ki...

@rumeysa gel kuzum beraber gidelim amerika ya, orada içelim mi limonata :)