gülümsemeyi severim

yollar ve yıllar üzerine ...

bir sene daha bitiyor işte, istesen de istemesen de. dur gitme desen de, kapı açık arkanı dön ve çık istenmiyorsun artık desende...

dönüp baktığımda 32dişçe nasıl bir yıldı diye... önemli ve özel bir yıldı benim için. madde madde yazalım, derli toplu olsun, biyagrofilik bir hayatım olursa eğer 2012 önemliydi benim için...




-uzun yıllardır  her şekilde bakımı yaptığım, dış müdahallerle uzattığım saçlarımı kestirdim, havam değişti, yenilendim.

-risk aldım iş değiştirdim. 1 senelik kazanılmış tatil hakkımı almadan, çılgın bir tempoyla yepyeni bir sektöre  girdim. Ev kurar gibi ofis kurmayı gördüm, metreyi kullanmayı ,ikea da mobilya seçmenin püf noktasını.

-inatçı olmayı, tutturuk olmayı. inandığın doğruyu gemileri yakmak pahasına söylemeyi ve ağlamayan çocuğa mama verilmeyeceğini öğrendim.

- bu sene yollarda geçti, güzel geçti. hiç görmediğim yerlere gittim. adana'dan çorum'a, antep'ten sakarya'ya. her haftasonu hostesler gibi mink bir bavul haızrladım, uçtum şehirden şehire.bir sürü insanla tanıştım, değişik tatlar denedim.



- 30 yaşın büyüsüydü bu sene. kendimle daha çok konuştum, nedeni, niçini, sorguladım, cevaplarımı bulmaya çalıştım.

-büyümenin etkisyle kendime iyi bakmanın önemi keşettim, dünya tatlısı bir diyetiysen edindim. büyük değişimler değil amaçladığımız, adım adım tercih ederek yemeyi öğrenmek, çılgınca kilo verip bir anda almak değil, yaşam tarzı haline getirmek dengeli beslenmeyi, öğreniyorum 1 içli köftenin 4 ekmek ettiğini yerken düşünmeyi... 

-bu sene çok mutlu oldum, genel olarak bakıldığında kuş bakışı, yazının girişi, gelişmesi, sonucu hep olumlu, satır aralarıında  biraz gözyaşı gizli olsada, ağılrık mutluluktan yana...


teşekkür ederim 2012 getirdiklerin, öğrettiklerin için. ben seni sevdim, umarım sen de benden mutlu kalmışsındır.


ben herkes mutlu olsun isterim,

öptüm, bye...

0 yorum: